lollosoderberg

Alla inlägg under februari 2011

Av lollosoderberg - 27 februari 2011 18:36

såg den hära videon för några veckor sen ochy tänkte att jag måste ladda upp den på bloggen men jag har glömt bort den helt när jag sätter mig vid datan!

men kärlek till låten ! I love it! 

Av lollosoderberg - 27 februari 2011 18:31

hej! har nyss kommit hem frå stallet :) 

först åkte jag och ronja till janolov persson stallet, jag skulle rida med linnea/tangen felicia/brolle(tror han hette så) jag/turbo elden(tjocken) roja fick också rida så hon red på nån jag inte minns namnet på nu x) hhahah men de va riktigt mysigt ifl! sen åkte jag och ronja till tuna och kolla på agillity myyyspys! 

Av lollosoderberg - 26 februari 2011 10:04

jag verkligen älskar britney! så hennesd nya får bli dagens låt ;)

Av lollosoderberg - 26 februari 2011 09:44

hej! va på stallet tunalid igår kväll med felicia och ronja  

hihi mysig vare.

vaknade vid  2 inatt? har varit vaken sen dess, så jag satt  vid datan hela natten och seriöst jag kollade bara på youtube i typ, 4timmar!

me nu sitter jag har ny duschad och känner mig fräsh. även att jag får pengar idag! WIHOOOO! :DD äntligen! så jag ska antagligen på stan en snabbis nu snart   

slänger in dagenslåt snar också!




hmmmm... funderar på att skaffa bruna linser...

 


hahah gaska rörigt inlägg, men så vart de xP

Av lollosoderberg - 25 februari 2011 15:08

har vait hemma idag också satt jag och kolla på tv och bläddra oxå komeden här upp HAHA jag bah WTF?!:O

Av lollosoderberg - 23 februari 2011 19:12

hej ! hinner inte blogga så mycket nu men jag kan väl skriva att jag kommer blogga mycket mer imorgon xP

räknare

Presentation


hej jag heter louise, men alla kallar mig för lollo, i den hära bloggen kommer du få läsa nästan allt om mitt liv. de är bara fråga om de är nått du undrar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards