lollosoderberg

Alla inlägg under september 2010

Av lollosoderberg - 29 september 2010 13:36

hej!

är hemma idag men nu är jag riktigt sjuk! tror jag har feber och ont i halsen och snorig, även att jag höll på att spy i natt.

men nu ska jag inte klaga... ååååh jag längtar tills olle kommer så man kan åka iväg långt bort och ut och gå i skogen och myyyyss :')

har inte så mkt att skriva om. ska väl kke knäppa kort på kläderba jag köpte i sundsvall och visa hur dom ser ut xp

haha aa så får de bli!


ni får en låt ni kan lyssna på oxå xP


seesssss snart

puuuusssss

Av lollosoderberg - 28 september 2010 16:56



dålig uppdratering men jag har helt enkelt inte orkat.

olle ska vi hämta om en vecka! jag längtar (:

finns inte så mkt jag ska skriva mer, elr jo jag ska vara ed roooooniiiitoo lite senare (:

Av lollosoderberg - 25 september 2010 19:16

HEJ! 

har nästan nyss kommit hem fråm sundsvall.

hhahah hitta ju inte "stan" elr butikerna först, men sen såg jag lite folk så vi gick dit och där va de ! :D haha men de hade inte öppnat så vi fick vänta lite.

aja sen gick vi och yra lite men sen hitta vi! (Y)

hahah aja ungefär så har min dag sett ut xD

hahhha kul hade jag ifl :D



kommer lite bilder från morgonen, då de va så dött(;

elr dom bilderna när de inte är nå folk xP







         

Av lollosoderberg - 24 september 2010 18:13

 

HAHAHAHHAHAHAHAHAH X''D



äntligen helg!

 Fredag - vet inte riktigt, ska väl jitta på nått roligt

Lördag - åka till sundsvall med misselissa!

söndag - åka och kolla på hudisssvalpiisss!

Av lollosoderberg - 24 september 2010 07:58

God morgon!

den här mogonen har bara gått fel.

hoppas de blir bättre sen. 

men TAGGGGGAAA till på lördag!   

jag och misselissa ska åka till SUUNDSVAAALLLL!

hahah sen på söndag ska jag kolla på lillolle. :')

den här helgen kommer bli GRYM! (Y)  


fick bli en bild på lillollipolli:')








 

Av lollosoderberg - 23 september 2010 19:10


har nyss varit med misselissa, vi gjorde inte så mkt, gick på ica och köpte chooooooklaaad!  sen vart de massssa snack!(Y)

tänkte göra om headern och massa nu om jag orkar.

men jag vet inte riktigt hur jag vill ha den.

ni får se när jag är klar med allt!



 

Av lollosoderberg - 23 september 2010 11:35

nu har jag sminkat mig, jag har fixat naglarna också(:

 

   





 

Av lollosoderberg - 23 september 2010 09:30


är hemma idag igen har ont i huvudet och magen, de måste vara nå fel på mitt huvve, har jämnt skit ont...

ligger så jävla mkt efter i ALLT i skolan, men misselissa skulle ta med sig mina grjejer från skolan så jag kan plugga hemma.

TACK MISSELISSA!

även att pappa kommer hem idag :D

aja nu ska jag gå oc platta håret och sminka mig;*

fråga inte varför , för de vet jag inte.

hunden jag ska köpa :'D ska dit i helgen igen :''D

 






 

räknare

Presentation


hej jag heter louise, men alla kallar mig för lollo, i den hära bloggen kommer du få läsa nästan allt om mitt liv. de är bara fråga om de är nått du undrar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards