lollosoderberg

Alla inlägg under december 2010

Av lollosoderberg - 31 december 2010 13:13

jag tror inte på gud.
men jag tror att allt har en mening. orkar inte förklara.
och jag tror på nån "högre kraft" men inte som gud typ x)
hah svårt att förklara xD
Dag 01 – Om mig.
Dag 02 – Min första kärlek.
Dag 03 – Mina föräldrar.
Dag 04 – Vad är kärlek?
Dag 05 – Min dag.
Dag 06 – Min bästa vän.
Dag 07 – Mina drömmar
Dag 08 – Mina syskon.
Dag 09 – Min tro.
Dag 10 – Den här veckan.
Dag 11 – Ett ögonblick
Dag 12 – Min första kyss.
Dag 13 – Mitt favoritminne.
Dag 14 – Min favoritfödelsedag.
Dag 15 – Detta ångrar jag.
Dag 16 – Den här månaden.
Dag 17 – Ett annat ögonblick.
Dag 18 – Det här upprör mig.
Dag 19 – Det här får mig att må bättre.
Dag 20 – Det här får mig att gråta.
Dag 21 – Min förebild.
Dag 22 – Mina rädslor.
Dag 23 – Min favoritplats.
Dag 24 – Det här saknar jag.

Av lollosoderberg - 31 december 2010 13:05

 förlåt att jag inte blogga nått igår, jag hann inte för de va så mycket som jag skulle göra xP haha aja.

klippte olle igår ich JÄVLAR va smal han vart! :o

haha

       


och nu är jag riktigt jävla taggad för nyår!

puss&kram

/lollo

Av lollosoderberg - 29 december 2010 23:52

va på stan idag med robin och hanna l! gud va jag har saknat dom!

köpte ingenting, bara en kladdkaka :D

hihi lite bilder när vi satt på jambo :)


hanna l  suddig bild men jag röck till när jag skulle knäppa xD

  hanna l   hanna som har knäppt på mig och robin. pratade med louise i telefonen :)   hanna l knäppte på mig när jag pratade med louise   hahah  jag och robin   haha robin och jag  


puss&kram

/lollo

Av lollosoderberg - 29 december 2010 11:25

jag hatar att spotify inte funkar :@@ aja

får bli den hära låten som blir dages låt x)

Av lollosoderberg - 29 december 2010 09:52

jag har bara två små syskon.

erika är 13år tror ja :o

hon är född 97 ifl.

hon är längre än mig och har mörkbrunt överhåt och rött under.

vet inte riktigt va jag ska skriva men hon är jävligt egoistisk och är jämnt sur och allt är alla andras fel-.- aja vi bråkar HELA tiden. i don't like her.

och fråga inte varför hon har skrivit stina, för jag har ingen aning-.-

 


julia,

hon är 6år och jobbi, hyper hela tiden och slåss som fan.

men när hon är lugn är hon så jävla mysig, kommer och frågar om jag vill sminka henne med vääärsta valp ögonen:')

har inte så mycket att skriva om henne xP

 

Av lollosoderberg - 28 december 2010 23:00

har köpt hundshampo till olle idag för han ska till "frisören" den 30,

så jag ska bada och fixa honom imorgon:)

haha han kommerse skit konstig ut! haha men jag längtar tills att se hur smal han kommer bli! min lilla björn(L)     puss&kram

/lollo

Av lollosoderberg - 28 december 2010 22:42

lite bilder på allt möjligt:)

mobilsmycke

  ett örhängeX)   ett till örhänge   örhängen som jag köpte  igår   smink  haha ja nu ska jag inte tråka ut er med massa tråkiga bilder x)

Av lollosoderberg - 28 december 2010 22:36

testade kameran lite ocgyh då fick jenna vara modell :D

           

räknare

Presentation


hej jag heter louise, men alla kallar mig för lollo, i den hära bloggen kommer du få läsa nästan allt om mitt liv. de är bara fråga om de är nått du undrar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards