lollosoderberg

Alla inlägg under januari 2011

Av lollosoderberg - 21 januari 2011 15:02

hej!  nu är jag hos mamma! jag vill inte berätta allt som har hänt.

kan väl säga att jag bråkade med mamma också slägde hon ut mig typ.

jag sa att jag skulle sticka och då sa hon att jag skulle göra de. så typ. ;)

haha aja vi är sams nu igen men jag ska INTE börja bo här.

trivs bättre hos mamma!


måste ju skriva att olle har lärt sig lipa på komando ! :D hihihi

och råttorna har jag snart fått såld! :) hon som ville köpa dom sa att hon skulle tänka lite mer på de också skulle hon svara ikväll ! :)





blir inga bilder och jag kommer inte blogga på ganska läge nu! 

puss&kram

/Lollo

Av lollosoderberg - 15 januari 2011 14:26

hej!

jag kommer inte blogga på några dagar!  har bråkat hemma och ska inte vara kvar här... så jag kommer inte ha någon data mendär jag ska bo.

puss&kram

/Lollo :)

Av lollosoderberg - 13 januari 2011 19:16

hej!

vet inte va de är med mig nu,  är hungrig jämnt!

aja har variyt i skolan idag och herregud va kaos de va på gympan!

robin buttade in hanna l, i hanna h så hanna L slog bakhuvudet i Hanna Hs läpp så hon började blöda jätte mycket! sen så vart alla chockade och alla pratade om de osv. sen så ramlade sara och skrapa upp foten så då vart de kaos igen :0

några på gympan :)

     

Av lollosoderberg - 11 januari 2011 21:27

föresten, adda mig på facebook!

Louise söderberg! ;)

Av lollosoderberg - 11 januari 2011 21:20

hej!

sitter här och funderar på om jag ska ha en fågestund?

va tycker ni?

 

Av lollosoderberg - 11 januari 2011 18:32

hej bloggen! har haft lugg idag.

många som frågade mig om jag klippt mej men de har jag faktiskt inte gjort, har alltid haft lugg men jag har haft den åt sidan!

jag just nu, nu får ni se min hårfärg också!:)bjuder som fan!

          har knäppt mycket bilder på råttorna och kissekatterna också! :D

laddar upp dom snart!

puss&kram

/Lollo

Av lollosoderberg - 10 januari 2011 19:43

hej bloggen! första skolan va väl ganska värdelös;) hahah nej men de blir nog lite roligare nu när f-6 har börjat.

så nu går lågstadiet,  mellanstadiet,   högstadiet och gymnasiumet i samma skola.

äntligen hände de nått xD haha.

haha träffade även tessan idag på ica MAXI åååh gud va jag har saknat henne!


hittade inte bilderna på mig och henne men de är hon som har gjort flätan i mitt hår och knäppt kortet.  

 


drar ut nu snart och är med misselissa!

Puss&Kram

/Lollo

Av lollosoderberg - 10 januari 2011 07:37

hej bloggen!

usch nu har jag gort iordning mig till skolan,jobbigt!

hoppas de bara blir en chill dag idag! är inte alls peppad på skolan just nu.

men de ska ju bli kul också, träffa alla klasskompisar, saknat dom faktiskt 



ollebullis igår:'D visst är han söt? :D

 

puss&Ykram

/Lollo

räknare

Presentation


hej jag heter louise, men alla kallar mig för lollo, i den hära bloggen kommer du få läsa nästan allt om mitt liv. de är bara fråga om de är nått du undrar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards